Tasted On Us...Aneb vyzkoušely jsme

Marni pro H&M

(Boh) Ve středu jsme si s Fatalkou vyrazily do H&M na prodejní akci Marni. Marni mám osobně ráda, ale můžu nosit jen jejich šperky. Už v Itálii mi došlo, že nejsem Marni typ. Mimochodem fakt, že si vedení Marni pro natočení reklamního spotu vybralo Sofii Coppolu, není od věci. Ona totiž jejich typ je. Drobná, intelektuální, bez boků, bez prsou, tajemná a zajímavá, křehká a ekologická. Musím se přiznat, že jsem po zkušenosti s Versace nečekala žádné terno a spíš jsem se těšila na malé mozzarelky, makronky, očumování lidí a dostatek prosecca. Na to, že si s Fatalkou popovídáme a možná si koupím v akci nějaká obyč trička. Jak moc jsem se zmýlila se ukázalo už v půlce Příkopů, kde se vinula obrovská fronta. Během vteřiny jsme se rozhodly, že frontu na kolekci ze supermarketu stát opravdu nebudeme a odešly do kavárny, abychom si alespoň pokecaly. Ano, stačila obrovská fronta a Bohyně s Fatalkou svou pozvánku hodily na dno kabelky a objednaly si dvě velké latté. Trochu mi to bylo líto, chtěla jsem si koupit plavečky a nějaké cetky, možná šátek, ale zase tak zoufalá jsem nebyla, abych stála frontu. 
Cestou zpět jsme  zjistily, že fronta opadla, takže jsme se šly podívat na kolekci Marni. Štendry i police byly vybrakované, oblečení se válelo po zemi a slečny prodavačky se marně snažily všechno naskládat zpět a hlavně doplňovat(!). Protože byly kabinky beznadějně přeplněné, ty odvážnější se svlékaly u výtahů, na schodech a za sloupy. Přes jeansy a svetříky na sebe rvaly hedvábné letní šaty a snažily si představit, jestli jim budou sedět a hlavně slušet. Poté, co jsem si prohlídla většinu věcí, ať už odložených cestou ke kase nebo znovu naskládaných v poličkách, jsem zjistila, že plavky nemají, šperky mi nesedí, i když byly krásné, a že zřejmě využiju 25%slevy a nakoupím si ponožky. Na drinky se muselo čekat v hrozném chumlu lidí, což jsme vzdaly, občas prošel chlapec s jedním proseccem no a hudba byla příliš nahlas. Chápu, že časové ohraničení nabídky je momentálně nejoblíbenějším marketingovým tahem, ale my, ani Marni si tohle nezasloužíme. Ve světle Versace akce se Marni jeví ještě více marným jež jsme čekaly. Možná je to nedostatkem alkoholu a pranicí o něco, co vám nesedí nebo vlastně nechcete. Ale třeba se mýlíme…
…a proto příště půjdeme zas.

Nové články emailem

Nechte si posílat naše články rovnou k vám do schránky.

Nebojte, nespamujeme a z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

5 komentářů

  • udvouverunek

    Tato kolekce proběhla blogerskou komunitou jako mor. Psaly o ní snad všechny slečny. A drtivá většina z nich nadšeně. Nesoudím, neviděla jsem na vlastní kůži. Můžu pouze hodnotit reklamu v televizi, která se mi velmi líbila a fotky oblečení blogerín, které mě odradily. Představa, že bych na „VIP pozvání“ stála takovouhle frontu mi připadá zvrácená. Veronika

    • Femme Fatale s Bohyní

      Ano, ano, spot byl hezčí než modely samotné. Nicméně ve filmu od Sofie Coppoly vypadá všechno hezčí než ve skutečnosti. A fronta opravdu není pro Bohyni ani pro Fatalku. Zvlášť, když tomu říkají VIP večer.:-)))

    • udvouverunek

      Jak se o těch kolekcích vůbec dozvídáte? Já asi musím mít klapky na uších a na očích, že nikdy nic nepostřehnu. A to dokonce ani pak v obchodě, když už tam zajdu. Přijde mi to jako běžné sezónní zboží, co se zpočátku každého čtvrtroku v obchodech objevuje.
      Vůbec, přijde mi to možná zbytečně moc vznosný, aby značka tohoto druhu měla kolekci od nějakého návrháře. Ale je to, jak říkáte, marketing je král a tohle jeho vítězná strategie.
      A fronta? Dnes?? Proboha, kde to jsme???
      Verunka

      • Femme Fatale s Bohyní

        Pozvánky má Fatalka, je novinářka. Jinak myslím, že je to spojené s Elle. Kolekce se prodávají omezenou dobu a osobně z toho nadšená nejsem, protože je to trochu snižování návrhářiny. Nebo naopak povyšování supermarketu, protože HM supermarket je. Mám takhle Patricii Field for Marks and Spencer. Jsou to super šaty, ale s Patricií to nemá nic společného. Jsou jen super šaty z obchoďáku. (Boh)

  • dantu

    Fronta mě trochu vyděsila. Zvlášť, když se skládala jen ze slečen konfekční velikosti 34 a 36. Bylo to hodně zvláštní vidět takovou frontu po 20 letech na stejném místě, kde bývávala. Na Příkopech se tenkrát prodávalo tzv. lepší zboží. Zásadní rozdíl bude asi v tom, že jen ten alkohol k tomu na konci nikdo nepodával.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *