Co se mi líbilo

Dree pro ManiaMania

(Boh) Mám ráda módu. Moc. Mám ráda iluze a cestování v čase i prostoru. Mám ráda dobrou reklamu a reklamní kampaně, co se povedou. Protože i když je to o prodeji, o číslech, o manipulaci, já si to dokážu užít. Já jo. Díky cestám a životě v zahraničí jsem poznala, že existuje víc, než jen Adidas, Luis Vuitton, Guess a Quelle. Je spoustu stylů a krásy, kterou vídám občas i v Praze. Ale pořád mi přijde, že toho není dost. Nikomu jeho způsob oblékání neberu, sandály na suché zipy jsou funkční a krátká jeansová sukně z tržnice je možná sexy a pohodlná, ale mě to neba. Potřebuji víc. Chci víc, protože vím, že to VÍC existuje. A že je to díky e-shopům a informativnímu světu internetu dostupné. (Nebavím se o ceně!)
Možná když se budeme inspirovat už teď, v budoucnu vezmeme některé kousky oblečení za své. A dojde k pozvolné, leč trvalé změně. I když je to taky o zvyku a pohodlnosti. Nad módou se musí přemýšlet a to se v téhle době nikomu moc nechce.
Ovšem  já jsem optimistka. Věřím, že alespoň jedna slečna díky některým nádherným fotkám z kampaní najde svůj styl a v tom případě i sebe samu, a ten ohavný, zběsilý a nepochopitelný módní svět někomu pomůže…  
Velmi ale velmi inspirativní považuji kampaň šperkařské firmy ManiaMania s Dree Hamingway. Šperk nemusí být nutně jen zlatý. Není to jen o materiálu! Je to taky o designu, o provedení, o nápadu. A tohle mě prostě moc nadchlo a osvěžilo. Příjemné osvěžení i vám! (Možná si něco objednám…)

 

Nové články emailem

Nechte si posílat naše články rovnou k vám do schránky.

Nebojte, nespamujeme a z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *