cestování,  kultura,  music,  Tasted On Us...Aneb vyzkoušely jsme

Vyzkoušely jsme (pro vás) České hrady

(FF) Tak jsem se v sobotu ráno impulzivně rozhodla, že už mě nebaví ani Praha, ani být nemocná a že se odjedu trochu odreagovat. Divoká akce mě buď uzdraví, nebo kompletně umrtví, řekla jsem si, sbalila spacák a vyrazila na akci Česká hrady. Aby to stálo za to, odjela jsem s pár kamarády někam do horoucích pekel skoro k rakouským hranicím, vyděšená nejen line-upem (česká kapely moc neznám, ale moc jich ráda nemám), outdoorem (spacák! toi-toiky! jídlo ze stánku!), ale i davy lidí a vleknoucí se chřipkou nebo s čím to bojuju. A věřte nevěřte, ono mi to pomohlo. Sice přesně nevím, jestli mě vyléčil tanec v dešti, noční pobíhání po louce zalité měsícem, kombinace piva, vína, panáků a vodky nebo ty pekelně přepepřený halušky ve dvě v noci, ale hlavně, že to zabralo.
Samozřejmě jsem se opět předvedla. Kvičela jsem pokaždé, když jsem zahlídla pavouka nebo divnýho brouka, kterýho vypadal jako larva. Škaredila jsem se, když mi místo frisca nabízeli ovocný pivo. Vlastně mi nejdřív vadilo všechno a potom už nic. Sukni jsem si vzala tak krátkou, že mi v ní nejdřív byla pekelná zima, a když jsem si sedla, byly mi vidět kalhotky. Ani nemluvě o tom, když jsem si lehla. Samozřejmě jsem si místo kecek vzala balerínky, které po tříhodinovém lijáku byly na vyhození a já tančila v blátě bosa. Oblohu křižovaly blesky a Vojta Dyk si sundal sako. Ach. Xindl X má docela dobré texty. Pak si ještě pamatuju MIG 21, kteří jsou tak nějak pořád stejní, Monkey Business (Ruppert má úžasný hlas), Polemic a Sto zvířat. K ostatním kapelám můžu napsat jen to, že tam (asi) hrály. Pak jsem se léčila koupáním ve Vltavě, obdivováním Rožmberka, tatarákem, vývarem, zpívala si písničky z pohádek a zdravila vodáky. A abyste neřekli, že si své dobrodružné outdoorové zkušenosti nechávám jen pro sebe, mám pro vás…

…pár rad na festival:

Nedávejte si jako orientační bod stánek Red Bullu, kde míchají energy drink s vodkou. Je totiž skoro jisté, že se pořád bude někdo ztrácet. Pak se všichni sejdete, na setkání si dáte panáka a tak pořád dokola…

Na toi-toiky kapesníky s sebou.

Baterka se hodí. Taky je vhodný mít oblečení na večer a noc a do bouřky a všechny ty softshellový věci, ale i bez nich se dá přežít. Ono je vždycky někomu vedro.

Pořádně se podívejte, kde máte stan. Ono to odpoledne za střízliva vypadá všechno jinak, že. A informace „Je to napravo od posedu.“ je ve čtyři ráno úplně na nic.

Pokud chcete jít na prohlídku hradu, udělejte to hned odpoledne, když přijedete. Druhý den to nedáte. Pokud jo, máte můj obdiv a ty fotky chci vidět.

Neptejte se v noci pankáčů na parkovišti, jestli umějí hvězdu.

V noci v lese dávejte pozor, kam šlapete. Moje zlaté sandálky by mohly vyprávět velmi nepěkný příběh.

V lese se ve dne naboso chodit dá. Čtyři kilometry po silnici se taky ujít dají. Jen si v pondělí ráno před odchodem do práce vyndejte z nohou trny a klíšťata. A ten asfalt taky jednou pustí.

Nové články emailem

Nechte si posílat naše články rovnou k vám do schránky.

Nebojte, nespamujeme a z odběru se můžete kdykoli odhlásit.