Co se nám honí hlavou

Ask for more

(Boh) Znáte to, valí se to na nás ze všech stran. Reklamní slogany a hesla, která nám mají vyrazit dech a emocionálně nás naladit na produkt, který si máme koupit. Jeden takový, vlastně dva mě osobně zasáhly. Vyrůstala jsem v čistě porevoluční době. Rekalmy byly jako malé filmy a plechovky se sladkými bublinkovými moky se teprve začaly dovážet. A s celou tou revolucí sem přišlo i heslo Ask for more. Vrylo se mi to do paměti stejně jako Just do it nebo Always Coca Cola. Nikdy v životě jsem opravdové Ask for more neuskutečnila. Ale jednou k tomu muselo dojít. A tak jsem se v rozhodném okamžiku nadechla a uplatnila heslo z reklamy na….ano, modří už vědí, je to Pepsi….. a to hned dvakrát po sobě. V partnerství a později i v zaměstnání. Ve dvou velmi zásadních složkách mého života.

A světe div se, mám more than I asked for. Jak bychom my lingvisté řekli. A díky čemu? Díky Pepsi. Díky tomu ohavnému moku a taky díky hlásku, který jsem ze sebe vyděšená k smrti vypravila a KONEČNĚ si řekla o víc. Takže pokud nejste v jakékoliv sféře svého života spokojeni, je tu pro vás Nike a Pepsi. Just do it a Ask for more. Nebojte se, klapne to! Já jsem toho zářným příkladem.

Nové články emailem

Nechte si posílat naše články rovnou k vám do schránky.

Nebojte, nespamujeme a z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

13 komentářů

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *